lunes, 23 de enero de 2012

NOVES XARXES SOCIALS I POSAR-SE AL DIA....

Intento agafar el tren de les noves tecnologies i posar-me al dia amb les xarxes socials,però per mi no és fàcil,doncs no tinc la facilitat què tenen les generacions d'avui  en dia.
Arabé,he decidit què  no és tard per solucionar aquest tema i a través de la Taula d'Igualta,què ens ha donat aquesta oportunitat, hi penso posar tot l'interès què calgui en el taller què estem fem gràcies a "DONES EN XARXES".
Vull ser amiga de les xarxes socials,no tenir por a les noves tecnologies i aprofitar al màxim les noves ensenyances què de ben segur m'ajudaran a potenciar de manera més eficaç totes les meves " petites batalles".
Cal què em confessi...sovint m'he sentit una mica "marginada" per no saber què és una Blackberry,xatejar o no saber de què parlem quan comencen a parlar de enviar un sms per wahatsup,no obstant reconec què el meu orgull pot més i ja començo a ser una addicta del facebook i d'internet,del bloc sóc una novell absoluta i de les altres xarxes espero fer-ne us tan aviat acabi el taller i tingui nocions.
Aquest optimisme tan exaltar en moltes ocasions,em fa creure què amb molta paciència(cosa què no està dintre de les meves virtuts) i perseverança ho puc aconseguir!.
El tren ja l'he agafar, ara falta arriba a l'estació adequada i si pot ser sense tenir incidències.
¡Us animo a què feu aquest viatge amb mi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario